Koji je vaš komunikacijski stil?
Virtualna komunikacija postavila nam je nove komunikacijske izazove, a kako se s njima nositi, učili smo od Jagode Poropat Darrer na webinaru Virtualni komunikacijski alati. Ovaj put smo se posvetili komunikacijskim stilovima te kako ih prilagoditi virtualnoj komunikaciji.
Tijekom života ljudi razvijaju sklonost prema određenom stilu komuniciranja. Jagoda ističe kako postoje 4 dominantna komunikacijska stila koji se razlikuju s obzirom na stupanj društvenosti i dominacije:
- Emotivan,
- Upravljački,
- Refleksivan,
- Podržavajući.
Svi mi pokazujemo neke značajke koje možemo naći u sva ova četiri stila komuniciranja. Ipak, jedan od ovih stilova najčešće prevladava, pa kažemo da svaka osoba ima svoj stil komuniciranja.
Jagoda ističe kako možemo naučiti upravljati odnosima s poslovnim partnerima prilagođavanjem svog stila komuniciranja poslovnom partneru i poslovnoj situaciji te je polaznicima dala detaljne savjete za prilagođavanje pojedinim komunikacijskim stilovima.
Vrlo ugodna i stručna predavačica, konkretno je objasnila sve vezano za temu radionice, ali i izvan toga. Odgovorila je na sva naša pitanja koja su zalazila dublje u neke konkretne teme, ali je svejedno cijelu radionicu održala u predviđenom periodu, a odradili smo sve što je planirano, i više od toga! Super primjer upravo onoga o čemu je držala webinar, prenijela nam je jasne i koncizne poruke koje ću zapamtiti i moći primijeniti u praksi. I pohvala što nam je dala dodatnog materijala za proučavanje s područja o kojima smo pričali. Hvala!“,
komentirao je jedan od polaznika ovog webinara.