Koje vrste istraživanja postoje?
Istraživanje tržišta pomaže nam bolje upoznati potrošače i proizvode i tako ostvariti bolje poslovne rezultate. A koje vrste istraživanja postoje i kada ih koristiti, još nam je jednom pokazala Nada Finderle na edukaciji Istraživanjem i analizom do potrošača.
Uz pomoć istraživanja tržišta možemo uočiti aktualne tržišne pozicije, donositi bolje poslovne odluke te uspješnije kreirati buduće tržišne strategije.
Koje vrste istraživanja tržišta postoje?
Nada naglašava kako postoji više vrsta istraživanja tržišta koje možemo podijeliti na dvije dominantne skupine:
- Istraživanja o medijima
- oglašavanje,
- konzumacija medija.
- Istraživanja o potrošačima
-
- demografija,
- korištenje proizvoda i usluga,
- medijske navike,
- navike kupovine,
- stavovi o proizvodima, medijima, oglašavanju, životnim stilovima.
Kako bismo donijeli prave poslovne odluke, Nada ističe kako trebamo saznati što više informacija o 3 osnovna područja:
- Koja je veličina tržišta?
- Tko su nam potencijalni korisnici?
- Tko nam je konkurencija?
Kada prikupimo odgovore na ta pitanja, imat ćemo bolji uvid u situaciju na tržištu te ćemo s obzirom na njih donositi bolje odluke pri kreiranju strategije oglašavanja, kao i tržišne strategije.
Zanimljivo, detaljno i vrlo stručno predavanje dinamične Nade Finderle. Definitivno jedna od najboljih edukacija koju svakako preporučujem svima!”,
izjavila je Jana Dodolović, polaznica ove edukacije.