Koje su faze uspješne prodaje?
Da posao nisu samo papiri i birokracija, zna svaki mali poduzetnik. Ima tu i dosta komunikacijskih vještina, a osobito prodaje. Zato smo danas na edukaciji Uspješna prodaja posvetili upravo njoj uz Kamila Antolovića.
Prodaja je uspostavljanje odnosa među ljudima i građenje prijateljstava! Što imate više novih pozitivnih kontakata, to će vaša prodaja biti malo lakša i uspješnija!”,
objasnio je Kamilo svim prisutnima bit prodaje.
Koje su faze prodaje?
Prodaja je proces koji možemo podijeliti u više faza:
- Upoznavanje – naklonost kupca dobiva se u prvih nekoliko sekundi. Tu veliku ulogu imaju naš izgled i govor, pozdrav, rukovanje te sklad između našeg verbalnog i neverbalnog govora.
- Ugrijavanje – prodavač bi tu trebao prepoznati signal i pronaći temu koja zanima kupca. Postavljanjem pitanja, on treba saznati što suprotnu stranu zanima kako bi nam se ona otvorila. Poanta je služiti kupcu, a ne nagovarati ga.
- Demonstracija – faza u kojoj predstavljamo prednosti i korisnosti naše robe. Koji su benefiti naše robe? Koja je naša prednost naspram konkurencije? Što nudimo našem kupcu posebno skrojeno za njega?
- Zaključivanje – faza u kojoj dajemo posljednju ponudu i koju ne valja previše obrazlagati. Tu je potrebno čitati kupovne signale jer kupac uvijek svojim govorom tijela odaje u kojoj je fazi prodaje.
Na kraju ove osmosatne radionice, Kamilo je zaključio:
Dobri prodavači pozdravljaju srdačno, loši ne pozdravljaju! Kupac ne zna, ali osjeća! Zato je važno slušati, razumjeti i suosjećati kupca!”.
Polaznici su u ovih nekoliko sati imali priliku isprobati svoje prodajne vještine kako pred drugim polaznicima, tako i pred kamerama, a evo što nam je otkrila Maja Sunko, jedna od polaznica:
Super je što smo imali priliku savjete predavača o govoru tijela u praksi isprobati i tu imali osvrt te sada svatko pojedinačno zna što može na sebi poboljšati!”.