Koje su faze prodajnog procesa?
Tvrtka može preživjeti bez mnogih segmenata poslovanja, ali ne može bez prodaje. Sve o procesu uspješne prodaje učili smo od Romea Jerčića na edukaciji Kako kupac donosi odluke?.
Zašto i kako kupci kupuju najvažnija su pitanja na koje kao poduzetnici trebamo naći odgovor. Da bismo shvatili želje i potrebe kupaca, prvo ih je potrebno razumjeti.
Problem je što mi ne vidimo svijet kakav je on, nego kakvi smo MI”,
istaknuo je Romeo.
Prodaja u kojoj je kupac u centru pažnje zove se savjetodavna prodaja, i dobar prodavač je zapravo onaj koji razumije kupca i njegove potrebe.
Faze prodajnog procesa
Romeo nas je upoznao s prodajnim procesom se sastoji od nekoliko koraka :
- priprema za prodajni razgovor,
- ostvarivanje kontakta i uspostavljanje odnosa s kupcem,
- pregled,
- procjena i generiranje potreba,
- prezentacija potreba,
- rješavanje prigovora i zaključivanje.
Cilj prodajnog razgovora jest saznati koje su stvarne kupčeve potrebe te koje ciljeve nastoji proizvodom ili uslugom ostvariti. Cilj je generirati povjerenje u prodavača i postati prodajni savjetnik – osoba koja će predložiti najadekvatnije rješenje za kupčevu situaciju.
Polaznici su na ovom predavanju uz živopisnu prezentaciju imali prilike doživjeti kako razmišlja kupac što su polaznice Tamara Bekić i Nikolina Radosanić potkrijepile riječima:
Predivna edukacija s puno korisnih informacija, svakako preporučujemo!”.