Koje riječi valja izbjegavati tijekom prodaje?
Prodaja je izuzetno bitna u svakom poslovanju, a greške u prodaji mogu se itekako odraziti na poslovanje malih poduzetnika. Kako bi izbjegli najčešće greške u prodaji, održana je još jedna edukacija Greške u prodaji i kako ih izbjeći pod mentorstvom Sanje Gomuzak.
Ako uvijek iznova radiš ono što si uvijek radio, uvijek ćeš iznova dobivati ono što si iznova dobivao”,
poznata je izreka Jim Rohna. Isto vrijedi i u prodaji – ako uvijek ponavljamo iste greške, i naši će prodajni rezultati biti uvijek jednako (ne)uspješni.
Jeste li znali da svoje nezadovoljstvo ljudi u prosjeku podijele s 9 od 20 ljudi? Još gore je što kupci svoja loša iskustva prepričavaju prijateljima, obitelji i kolegama, pritom ih uveličavajući. Konačan rezultat je da polovica ljudi koji čuju priče o negativnim iskustvima ne dolaze na ta mjesta.
Zabranjene riječi prilikom prodaje
Da se isti scenarij ne bi dogodio i našim poduzetnicima, Sanja im je otkrila fraze koje nikako ne valja koristiti prilikom prodajnog razgovora:
- nemoguće, ne mogu (ne mogu = neću),
- pokušat ću, sumnjam, teško,
- ali,
- uvijek, nikad, svatko,
- moraš, trebaš,
- morao bih, trebao bih, kad bih.
Polaznici su na ovoj edukaciji isprobali svoje prodajne pristupe pred prisutnom publikom te dobili stručne komentare predavačice, kao i drugih članova publike.
Ovo su dojmovi polaznice Katarine Jurić:
Predavanje je sažeto, nudi osnove znanja vezane uz samoprezentaciju, a samim time i osnove prodaje!”.