Koja je razlika između poslovne ideje i poslovne prilike?
Pokretanje poslovanja zahtijeva promišljanje o mnogim faktorima istog, kao i pomno planiranje poduzetničkog pothvata. O kojim je faktorima riječ i gdje saznati sve potrebne informacije učili smo na edukaciji Kako postati poduzetnik? od Siniše Milkovića.
Poslovna ideja je misao koja predstavlja početak ulaska u svijet poduzetništva. Ona mora dati odgovore na pitanja o proizvodu ili usluzi koji nudimo na tržištu, o potencijalnim kupcima ili korisnicima, o načinu na koji ćete prodavati svoj proizvod ili pružati uslugu te o potrebama koje će vaš proizvod ili usluga zadovoljiti.
Svaka poslovna ideja nije nužno i poslovna prilika! Poslovna prilika je tržišno provjerena poslovna ideja!“,
ističe Siniša.
Kako provjeriti svoju poslovnu ideju?
To znači da prije provedbe valja provjeriti svoju poslovnu ideju. Da bismo provjerili svoju poslovnu ideju, Siniša nam preporučuje detaljno istražiti i odgovoriti na sljedeća pitanja:
- Gdje ćemo nabavljati potrebnu opremu, sirovinu i materijale za rad?
- Tko su kupci naših proizvoda? Kakvo nam je tržište prodaje?
- Tko nam je konkurencija? Koje su prednosti i nedostaci te konkurencije?
- Kako ćemo financirati našu ideju?
Upravo to je bio cilj ove edukacije – na njoj su se budući poduzetnici upoznali s bitnim informacijama prije otvaranja poslovanja poput pravnih oblika poslovanja, kao i o dostupnim izvorima financiranja poduzetničkog pothvata.
Do sad sam bila na 3 predavanja. Ja ne znam koji je predavač bolji od boljeg. Svaka čast svima! Zanimljivo, opušteno, primjenjivo, meni prekratko traje jer mi je predivno!“,
riječi su jedne od polaznica ove edukacije.