Kod povećanja cijena bitna je ciljna publika!
U doba povećavanja troškova poslovanja razumljivo je razmišljati i o povećanju cijena. No mnogi poduzetnici imaju problem s tim, osobito s načinom kako to priopćiti svojim kupcima. Iz tog razloga organiziran je webinar Metodologija uspješnog povećanja cijena pod vodstvom Filipa Fučića.
Podizanje cijena nikome nije omiljena tema. No, ona je za poduzetnike itekako korisna, osobito ako shvate da su u poziciji koja im ne donosi mnogo prihoda.
Ciljna publika: koga trebamo ciljati?
Prema Filipu, uvijek je moguće podizati cijene:
Ključ u ciljnoj publici kojom se obraćamo!“.
Prilikom podizanja cijena potrebno je razmisliti o ciljanoj publici i razmisliti o sljedećim pitanjima:
- Kolika je količina odnosno potencijal te ciljne skupine?
- Kolika je isplativost te ciljne skupine?
- Koliko im je to bitno?
- Koliko je lako do njih doći?
- Koliko konkurencije cilja na tu istu ciljnu skupinu?
Kad smo odgovorili na ta pitanja, dobili smo uvid u jednu od svojih publika. Ako procijenimo da ta publika ima dobar potencijal, dobili smo svoju primarnu publiku.
Polaznici su se kroz ovaj webinar upoznali s predrasudama o povećanju cijena, kao i o načinima percepcije kupaca o vrijednosti određenih roba i usluga.
Odlično predavanje koje mi je razbilo mnoge predrasude o formiranju cijena kao i nelagodu pri pomisli na podizanje iste. Jako korisno!“,
dojmovi su polaznika ovog webinara.