Ključ uspjeha u prodaji je razumijevanje psihologije kupaca!
U životu, a osobito u poslovanju, prodaja je od izuzetne važnosti. No, ponekad poduzetnici ne znaju pravilno odrediti svoje cijene ili ih spuštaju kako bi pridobili što više kupaca. Više o ovoj temi čuli smo od Ane Brajković na edukaciji Kako postići svoju cijenu u pregovaranju s kupcima.
Bez obzira bili poduzetnici ili ne, svi nešto prodajemo. Svi prodajemo proizvode, usluge, ideje, pa čak i sebe. Međutim, prodaja kod mnogih ljudi izaziva otpor – što sa kupčeve, što sa predavačeve strane i tu često dolazi do nesporazuma u vezi vrijednosti određenog proizvoda ili usluge.
Što kupci najviše zamjeraju prodavačima?
Prodavače često ljudi opisuju sljedećim karakteristikama:
- ne slušaju,
- previše pričaju,
- premalo znaju o proizvodu,
- manjak povratne informacije/postprodajne briga,
- lažu,
- ne razumiju kupčeve potrebe,
- ne znaju prihvatiti NE kao odgovor.
Ana ističe kako je ključna uloga prodavača, u ovom slučaju poduzetnika, slušati kupca, razumjeti njegove probleme i potrebe te mu ponuditi adekvatno rješenje s obzirom na to:
Ključ uspjeha u prodaji je razumijevanje psihologije kupaca!“.
Kada razumijemo psihologiju svojih kupaca, možemo im i bolje prikazati vrijednost našeg proizvoda ili usluge jer cijenu zapravo određuje spremnost kupca na plaćanje iste, odnosno njegova percepcija vrijednosti tog proizvoda ili usluge.
Predavačica Ana me je oduševila temom, prezentacijom, savjetima, stručnošću i lakoćom prenošenja znanja. Preporučujem svima jer sve je prodaja i svi moramo naučiti kako biti bolji prodavači!“,
istaknula je jedna od polaznica ovog webinara.