Ključ podizanja cijena je u ciljnoj publici!
Mnogi poduzetnici imaju problema sa svojim cijenama. Kako bi postigli optimalne uvjete za vlastiti rast i razvoj, često je potrebno povećati cijene, a u tome nam je pomogao Filip Fučić na edukaciji Metodologija uspješnog podizanja cijena.
Kada zbroji sve troškove te utrošeno vrijeme na određeni proizvod ili uslugu – poduzetnik često shvaća da je zapravo potplaćen. Tada je vrijeme za podizanje cijena.
Ključ je u ciljnoj publici!
Filip tvrdi da je ključ u ciljnoj publici kojom se obraćamo. Prilikom podizanja cijena potrebno je razmisliti o ciljanoj publici i odgovoriti na sljedeća pitanja:
- Kolika je količina odnosno potencijal te ciljne skupine?
- Kolika nam je njena isplativost?
- Koliko im je to bitno?
- Koliko je lako do njih doći?
- Kolika je količina vaše konkurencije?
Odgovorima na ova pitanja dolazimo do krajnjeg rezultata – naše primarne publike! A evo što nam na sve to kaže Filip:
Više informacija o ovoj temi mogu se saznati na Filipovom Youtube kanalu.
Odličan pristup, mislim da većina ljudi nije svjesna važnosti segmentacije i komuniciranja vrijednosti umjesto objektivnih obilježja proizvoda ili usluge. Mislim da bi bilo super kad bi predavač održao još i radionicu upravo o tom dijelu, kako naći ciljnu publiku i kako naći način na koji im se obraćati“,
komentirao je jedan od polaznika ove edukacije.