Kako učinkovito prenijeti negativnu poruku?
Trend rada na daljinu nije se bitno promijenio nakon pandemije. Takav rad podrazumijeva višestruku prilagodbu, a učinkovita komunikacija temelj je svakog radnog procesa. Kako prilagoditi svoju komunikaciju suvremenim uvjetima učili smo od Jagode Poropat Darrer na webinaru Virtualni komunikacijski alati.
Rad u suvremenim uvjetima podrazumijeva kombiniranje virtualne komunikacije i komunikacije uživo. U SAD-u trenutno 3% zaposlenika radi isključivo iz ureda, 43% u potpunosti na daljinu, a 54% hibridno. Iz tog razloga bitnije je nego ikad :
Možemo naučiti upravljati odnosima s poslovnim partnerima prilagođavanjem svog stila komuniciranja poslovnom partneru i poslovnoj situaciji“,
ističe Jagoda.
Kako učinkovito prenijeti negativne poruke?
Neizbježan dio poslovanja je povremeno prenošenje i negativnih poruka. Riječ je o psihološki izazovnom, ali vrijednom koraku koji može riješiti potencijalne probleme.
Prilikom prenošenja negativne poruke valja voditi o društvenoj motivaciji druge strane. Društvena motivacija obuhvaća status, sigurnost, autonomiju, pripadnost, pravednost.
Kada se izravno obraćamo s feedbackom na nečiji rad treba voditi računa o navedenih 5 elemenata. Iz tog razloga Jagoda savjetuje sljedeće:
- Jasno dajte do znanja kako niste u lovu na vještice,
- Jasno dajte do znanja kako ne mislite ništa loše o osobi kojoj želite uputiti kritiku,
- Pokažite kako dajete povratnu informaciju na učinak koji je određeni postupak ostvario,
- Kako nikako ne mislite ništa na osobnoj razini. Kritizirajte djelo, nikad osobu!
Izvrsno, hvala za kvalitetne webinare i predavače!“,
riječi su nekih od polaznika ovog webinara.