Kako segmentirati potencijalne klijente i kupce?
U vrijeme općeg povećanja cijena razumno je razmišljati o cijeni svog rada i podizanju cijena svojih proizvoda i usluga. Kako to uspješno učiniti i komunicirati to idealnim klijentima i kupcima saznali smo od Filipa Fučića na webinaru Metodologija uspješnog povećanja cijena.
Ukoliko si želimo osloboditi prostor za idealne klijente, moramo odbiti sve one koji nisu ti!“,
započeo je Filip predavanje.
A kako saznati tko su naši idealni klijenti? To možemo postići dobrom segmentacijom tržišta, specijalizacijom za određenu nišu i krojenjem adekvatne ponude za naše idealne klijente.
Kako segmentirati potencijalne klijente i kupce?
Filip ističe kako potencijalne klijente i kupce možemo segmentirati na više načina:
- Segmentacija tržišta – isprobajte više niša – komunicirajte specifičnu nišu!
- Kome nosimo koju vrijednost? – klijente i kupce možemo razlikovati i prema motivaciji – je li im motivacija veći prihod? Smanjeni trošak? Smanjeni rizik?
- Početnici i veterani – nije isto pokušavate li prodati nekome tko je već probao isti proizvod ili uslugu (i imao loša iskustva) i nekome tko još nije imao nikakvog iskustva – oni koji su se opekli kod jeftinog radije će platiti skupo nekog tko je izvrstan!
Na webinaru je Filip upoznao polaznike s brojnim primjerima uspješnog podizanja cijena, a ovo su njihovi zaključci i dojmovi nakon predavanja:
Edukacija koju je vodio Filip bila je IZVRSNA i izuzetno korisna. Filip je sjajno objasnio složen proces povećanja cijena, pružajući konkretne strategije. Kroz jasne primjere iz prakse i detaljne smjernice, edukacija je bila vrlo praktična i primjenjiva na svakodnevno poslovanje. Filipov pristup je interaktivan, te je potaknuo otvorenu diskusiju i pitanja, što je dodatno obogatilo iskustvo. Njegovo dubinsko razumijevanje tržišta i psihologije potrošača donijelo je uvide koji su odmah primjenjivi. Topla preporuka za svakoga tko želi unaprijediti svoju poslovnu strategiju i profitabilnost!“.