Kako se promovirati u recesiji?
Ekonomski ciklusi se neprestano mijenjaju, pa tako i naše poslovanje. Kako se snaći u recesijskim uvjetima s minimalnim budžetima saznali smo od Andreje Rambrot na webinaru Promocija u recesiji – kako s malo napraviti puno?.
Ukoliko se ona dogodi, poduzetnik će brzo prepoznati znakove recesije – pad potražnje za proizvodima i uslugama, smanjenje likvidnosti, smanjenje ulaganja, problemi s dobavljačima i opskrbnim lancima, promjene u ponašanju potrošača i agresivnija konkurencija samo su neki od njih.
Kako se promovirati u recesiji?
Ipak, poduzetnik ne treba očajavati, već se valja uhvatiti ukoštac s trenutnim uvjetima. Evo par Andrejinih savjeta što učiniti u toj situaciji:
- Identificirati sve moguće rizike unaprijed – i smisliti strategije za nošenje s tim rizikom,
- Pronaći 100 potencijalnih rješenja – što bismo mogli uraditi za unapređenje poslovanja,
- Analizirajte trenutno stanje – što je problem i što želimo umjesto toga? Što je prvi korak i kada ćete ga poduzeti?
- Iskoristite potencijale društvenih mreža – na društvenim mrežama možete besplatno dijeliti sadržaj vezan uz vaš rad i vašu tvrtku,
- Pišite SEO blogove – blog povećava vidljivost na tražilicama i gradi kredibilitet,
- Kreirajte edukativan sadržaj – kreirajte besplatne vodiče, e-knjige ili video-tutorijale koji su korisni za vašu ciljanu publiku.
Osim ovih, Andreja je tijekom webinara s prisutnim polaznicima podijelila i svoja poduzetnička iskustva, a neki od njih su po završetku predavanja zaključili:
Andreja je iznimno stručna i iskusna predavačica. Pravo je zadovoljstvo slušati njezina predavanja, vrlo iskreno i otvoreno priča o poduzetništvu i pomaže riješiti prepreke s kojima se poduzetnici susreću. Nakon predavanja osjećam se optimistično, s vjetrom u leđima i željom za unapređenjem svojeg poslovanja“.