Kako saznati kako tržište reagira na naš proizvod ili uslugu?
Sve više kupujemo preko interneta, stoga ne čudi sve veći broj webshopova i u Hrvatskoj. No, kako se istaknuti u moru web trgovina i kako uopće postaviti web trgovinu od nule, učili smo od Siniše Begovića na edukaciji Kako pokrenuti dobar webshop.
Webshop je online trgovina putem koje kupac može kupuje proizvode od trgovca ili proizvođača u realnom vremenu. Najčešće se radi o katalogu proizvoda unutar kojeg kupac može te proizvode dodati u svoju košaricu, naručiti ih i platiti online.
Kako tržište reagira na vaš proizvod ili uslugu?
Danas postoji jako puno web trgovina te je velika konkurencija među njima. Zato je bitno istaknuti se i neprestano osluškivati što nam tržište govori.
Siniša nam je dao nekoliko savjeta kako bismo saznali kako tržište reagira na našu web trgovinu:
- Postavite oglas u besplatne online oglasnike!
- Postavite postove na forume i razne grupe na društvenim mrežama!
- Priključite se „Market places“-ima!
- Isprobajte stranice s aukcijama!
- Provjerite trendove na Google Trends i Google Keywordtool!
- Aktivirajte Google Alerts!
Osim sveg navedenog, izuzetno je važno poduprijeti web trgovinu digitalnim marketingom, a osobito content marketingom.
Kako bi se polaznici što bolje pripremili za izradu i promoviranje vlastite web trgovine, Siniša je polaznicima otkrio i brojne alate poput ChatGPT-a, Google Analytics-a, Google Ads-a, Mailchimp-a, Canva-e i tako dalje.