Kako postići svoju cijenu u pregovaranju s kupcima?
Cijena nije samo broj na papiru, ona je poruka o našoj vrijednosti, samopouzdanju i načinu na koji vidimo sebe u poslovnom svijetu,
kaže nam Ana Brajković, poslovna trenerica i konzultantica.
O edukaciji:
Na edukaciji Kako postići svoju cijenu mladi su poduzetnici uz Anu Brajković učili kako oblikovati cijenu koja realno odražava vrijednost njihova proizvoda ili usluge – i kako ju s više samopouzdanja komunicirati prema kupcima i partnerima.
Iako se o cijeni često govori kao o tržišnom pitanju, Ana naglašava da prava cijena počinje iznutra – u percepciji vlastite vrijednosti.
Dokle god sumnjamo u ono što nudimo, svaki će popust biti lakši od argumenta.
Ključne poruke s predavanja:
- Cijena je percepcija vrijednosti.
Kupci ne kupuju proizvod ili uslugu, već ono što im ona omogućava – rješenje problema, emociju ili rezultat. - Cijena dolazi na kraju prodajnog procesa.
Ako govorimo o cijeni prije nego što smo stvorili vrijednost, kupac ne može razumjeti što zapravo plaća. - Popust nije strategija, nego poruka nesigurnosti.
Kad olako spuštamo cijenu, šaljemo signal da ni sami ne vjerujemo u ono što nudimo. - Vrijednost se gradi razumijevanjem kupca.
Tko razumije svog kupca i njegovu motivaciju, može postaviti i opravdati višu cijenu. - Prava cijena je proces, ne odluka.
Najuspješnije tvrtke prate tržište, testiraju modele i kontinuirano prilagođavaju cijene – jer znaju da je cijena moćan alat pozicioniranja i rasta.
Odlično odrađeno predavanje! Vrlo angažirano, strukturirano, informativno i edukativno. Predavačica je poticala interakciju i razmjene iskustava među polaznicima što je doprinijelo dinamičnosti i zanimljivosti
kaže nam polaznik edukacije.

