Kako podići cijenu?
Brojni poduzetnici nalaze se u nezavidnoj situaciji – naime, pri pokretanju poslovanja nisu dobro odredili svoju cijenu i zbog toga rade više i napornije. Rješenje mogu potražiti u podizanju cijena. No, kako to uspješno izvesti? Odgovore nam je dao Filip Fučić na webinaru Metodologija uspješnog povećanja cijena.
Bez obzira radi li se o proizvodu ili usluzi, online trgovini ili ponudi poslovnim korisnicima postoje određene metode koje mogu pomoći u donošenju uspješne odluke o povećavanju cijena.
Kako povećati cijene?
Na cijenu određenog proizvoda ili usluge utječe više faktora – psihologija cijena, elastičnost potražnje na tržištu te kontekst u kojem se taj proizvod ili usluga nalazi.
Filip ističe kako te faktore treba uzeti u obzir i prilikom podizanja cijena zapitati se 3 ključna pitanja:
- Koliko možemo podići cijenu?
- Koliko trebamo podići cijenu?
- Kako ćemo prodati veću cijenu?
Pritom se valja staviti u cipele kupca i shvatiti što je njemu bitno:
Koji biste argument vi prihvatili za povećanje cijene, i kada?“.
Tijekom webinara polaznici su imali priliku predstaviti sebe i svoje poduzetničke projekte, a zatim im je Filip svakom pojedinačno dao savjete za podizanje cijena u njihovim industrijama.
Da bar imamo ovakvog ministra financija u državi. Time sam sve rekla. Vrlo korisno, posebno primjeri i zašto ovako da, zašto ovako ne u kreiranju cijene. Hvala!“,
zaključak je jednog od polaznika webinara.