Kako pisati prodajni sadržaj?
U današnje doba bez sadržaja na internetu gotovo da ni ne možemo doći do kupaca. Kako taj sadržaj prilagoditi njima i što čini dobar prodajni sadržaj učili smo od Andreje Rambrot Malenice na webinaru Piši priču, prodano!.
Pitate li bilo kojeg marketinškog stručnjaka o važnosti sadržaja u kontekstu web stranice i odgovorit će vam – sadržaj je kralj!“,
započela je Andreja predavanje.
No postoji više vrsta sadržaja – onaj informativni i onaj prodajni. Budući da je poduzetnicima ipak krajnji cilj prodati svoje usluge i proizvode, tijekom predavanja usmjerili smo se više na prodajni sadržaj.
Vrste prodajnog sadržaja i njihovi dijelovi
U prodajni sadržaj spadaju:
- Prodajne stranice – glavni elementi su naslov, podnaslov, ponuda, fotografija, poziv na akciju i stranica zahvale,
- Opis proizvoda – dužina opisa proizvoda neka uvijek bude između barem 50 i 300 riječi, a u tekstu stavite naglasak na konkretne vrijednosti koje će kupac dobiti kupi li proizvod. Opis završite konkretnim pozivom na akciju, kao što je „kupi sada“,
- Oglasi – istaknite benefite za klijenta na što kraći i jednostavniji način,
- Promotivni članci – Andreja savjetuje da prilikom pisanja priopćenja za medije pišete vijest do jedne A4 stranice te da budete kratki, jasni i razumljivi.
Na webinaru su se polaznici upoznali i sa SEO optimizacijom i stilizacijom sadržaja, a ovo su njihovi dojmovi:
Super korisna edukacija s puno konkretnih primjera, draga i pristupačna predavačica!“.