Kako mjeriti učinke oglašavanja?
Tržišta i poslovno okruženje se danas brzo mijenjaju, stoga je, kako bismo ostali konkurentni, ključno donositi ispravne poslovne odluke. Što nam može pomoći u donošenju ispravnih poslovnih odluka? Mogu nam pomoći upravo podaci koje smo dobili istraživanjem tržišta. Kako do njih, otkrila nam je Nada Finderle na webinaru Istraživanjem i analizom do potrošača.
Proces istraživanja tržišta sastoji se od više ciklusa koji uključuju istraživanje, segmentaciju, ciljanje kupaca, izradu strategije te razne izvedbe i kontrole.
Kada sve ovo provedemo, naposljetku nam najviše pomažu brojke jer nam pokazuju krećemo li se u pravom smjeru. Postoji nekoliko načina kako možemo provjeriti ima li naša marketinška strategija smisla.
Kako mjeriti učinke oglašavanja?
Postoji više načina mjerenja učinka marketinških napora, a Nada nam je otkrila neke najjednostavnije:
- web stranice – pratite posjećenost putem alata Google Analytics,
- svakog novog kupca jednostavno pitajte kako je saznao za vas, tj. vašu specijalnu ponudu,
- vodite evidenciju medija – pomoć pri odabiru medija za sljedeće oglašavanje (koji su najbolje odradili posao),
- izračunajte isplativost kampanje – podijelite ukupno uloženi iznos s brojem novih kupaca,
- za veće kampanje odradite pre i post evaluaciju!
Veoma zanimljivo i korisno predavanje. Najveća prednost je činjenica da predavačica ima zbilja puno iskustva i to iskustvo i znanje zna kvalitetno i zanimljivo predočiti“,
bio je komentar jedne od naših polaznica.