Kako kreirati doživljaj za pamćenje?
Današnja je ponuda na tržištu sve veća, a kupci su sve zahtjevniji. Ukoliko ih želimo privući, oduševiti i zadržati, potrebno im je prilikom pružanja usluge pružiti nezaboravan doživljaj. Kako to postići, 15 poduzetnika kreativaca saznalo je od Klare Trošt Lesić na edukaciji Osnove dizajna doživljaja za poduzetnike.
Prema okviru ekonomije doživljaja, kupci žele više od visoko kvalitetnih roba i usluga. Oni žele autentičan doživljaj koji će dugoročno pamtiti:
Život se mjeri u trenucima, zato je bitno pružiti kupcima i klijentima trenutke koje će pamtiti!”,
istaknula je Klara naglašavajući kako se danas nalazimo u fazi gdje želimo i trebamo iz faze “pružanja usluge” prijeći u fazu “pružanja doživljaja”.
Koji su ključni faktori za stvaranje pozitivnog doživljaja?
Prema znanstvenim istraživanjima, ključni faktori za stvaranje pozitivnog doživljaja su:
- sudjelovanje i uključivanje pojedinca u potrošnju,
- promjena znanja, vještine, pamćenja ili emocija proizašla iz takvog iskustva,
- svjesno sudjelovanje, namjerno uključivanje, proživljavanje neke aktivnosti ili događaja,
- napor usmjeren na rješavanje psihološke ili unutarnje potrebe sudionika.
Osim teorijskog dijela, na edukaciji su polaznici rješavali razne vježbe koje će im kasnije pronaći u kreiranju nezaboravnih iskustava. To potvrđuje i event menadžerica Margarita Jurišić koja je također prisutvovala ovoj edukaciji:
Edukacija je za sve koji žele naučiti nove stvari, ‘tips-n-tricks o kreiranju doživljaja, komunikaciji s klijentima te uspješnom poduzetničkom poslovanju. Gospođa Klara Trošt Lesić je odličan predavač, praktičnih primjera i simpatičnog nastupa. Preporuke za sve eventaše!”.