Kako istražiti riječi za Google Ads oglase?
Google Ads je platforma za oglašavanje koja omogućuje tvrtkama prikazivanje oglasa na Google tražilici i drugim Google-ovim uslugama poput Youtube-a i Google Display Network mreže. Kako je pravilno koristiti saznali smo od Roberta Barišića na webinaru Google Ads za početnike.
Google Ads je sustav oglašavanja nam pomaže da se naši oglasi prikazuju željenim korisnicima na osnovu zakupljenih ključnih riječi, ali i određenih demografskih podataka. Međutim, prilikom izrade Google Ads kampanja bitno je znati za koje ćemo se ključne riječi oglašavati.
Koje ključne riječi oglašavati?
Google Ads sustav funkcionira po principu pretraga ključnih riječi, a cijenu plaćamo najčešće po kliku na konkretan Google Ads oglas – Pay per click (PPC – plaćanje po kliku).
Kako bismo saznali koje su riječi prave za našu industriju i spektar djelovanja, Robert preporučuje prvo istražiti njihov potencijal pomoću raznih alata za istraživanje istih.
Robert nam je tu predložio Google Keyword Planner koji je službeni Google-ov alat za istraživanje ključnih riječi, a dobar izbor nam je i Google Trends koji nam može pokazati aktualne trendove pretraživanja.
Osim alata za istraživanje ključnih riječi, polaznici su prošli kroz proces kreiranja Google Ads kampanja, a Robert im je dodatno dao i par zadataka, kao i odgovore na sva njihova pitanja.
Jako mi se svidjela komunikacija i uključivanje sudionika u temu, zadatci i primjeri koje je predavač davao. Tako da sam imala dojam, osim da sam na predavanju, kao da sam i na radionici“,
dojmovi su jedne polaznice.