Kako formatirati tekst za web trgovinu?
Ljudi sve više kupuju preko interneta, stoga se mnogi poduzetnici odlučuju za otvaranje web trgovine. Na što sve trebamo misliti prilikom kreiranja web trgovine i kako formatirati tekst za istu saznali smo na webinaru Kako pokrenuti dobar webshop od Siniše Begovića.
Za kreiranje dobrog web shopa bitno je da sadrži ključne elemente, a ono što u praksi mali poduzetnici često zanemaruju jest sadržaj u vezi proizvoda koji se nalaze na tom web shopu.
U digitalnom marketingu, a osobito u web prodaji, izuzetno je bitno truditi se oko sadržaja. No sadržaj za web stranice piše se drukčije nego sadržaj za druge sadržajne forme.
Prijedlozi za formatiranje teksta na web stranicama
Ljudi sadržaj na webu skeniraju, rijetko ga kad čitaju u potpunosti!“,
ističe Siniša.
Iz tog razloga, daje nam sljedeće prijedloge za formatiranje teksta na web stranicama:
- Naslov teksta (Heading 1),
- Tekst neka bude definiran u paragrafima (paragraph),
- Citiranja istaknuta kroz drugačiji stil (style),
- Ključne riječi kroz tekst neka budu boldane.
Na ovaj način zanimljivim i čitljivim tekstovima o proizvodima u svojoj web trgovini privlačimo kupce putem tražilica te ih potičemo na kupnju.
Siniša je vrhunski predavač! Sve objašnjava vrlo jasno i koncizno, ali također i brutalno iskreno komentira stvari koje nemaju smisla što mislim da je zbilja korisno, osobito ako nismo upućeni ili imamo neki krivi dojam!“,
zaključio je jedan od polaznika ovog webinara.