Kako brendirati proizvod?
Mnogi poduzetnici početnici susreću se s problemom kako brendirati svoje proizvode. Zato je održana edukacija Kako od proizvoda napraviti brend s fokusom upravo na proizvode, a održao ju je Željko Popović.
Proizvod je roba, usluga ili ideja sastavljena od opipljivih i neopipljivih atributa, koja udovoljava potrebama potrošača i koju potrošači dobivaju u zamjenu za novac ili neku drugu vrijednost. Svaki proizvod je namijenjen nekom tržištu, odnosno nekoj vrsti potrošača.
S druge strane, brend je sustav komunikacije – on je suma, odnosno zbroj svih točaka kontakata koje potrošač ima s tim brendom. No, kako pretvoriti proizvod u prepoznatljivi brend?
Kako od proizvoda napraviti brend?
Prema Željku, proces pretvaranja proizvoda u brend zahtijeva:
- definiranje područja na koje ćemo pozicionirati brend u odnosu na konkurentske brendove – ovo radimo kombinirajući skalu potreba i univerzalnih vrijednosti,
- objektivne procjene postojećih ili željenih temeljnih vrijednosti brenda – ovime razdvajamo koristi koje brend pruža potrošaču od identiteta brenda i opipljive asocijacije od neopipljivih.
Kako bi polaznicima ovaj proces bio jasniji, predavanje bilo posloženo tako da polaznici sami kreiraju svoj brend, a obrađeni su i brojni primjeri iz realnog života.
Predavač je jako informativan, a primjeri su konkretni iz poslovnog svijeta. Kvalitetno dijeli savjete za naše upite i jednako potiče da napredujemo te upozorava na potencijalne zamke. Sjajno i korisno predavanje!”,
izjavila je polaznica Julia Lokietko.