Kako argumentirati na engleskom jeziku?
Kako bi se znali izboriti za svoja prava, svaka osoba bi trebala znati pravilno argumentirati. To se osobito odnosi na poduzetnike kojima će znanje o agrumentaciji pomoći u uspostavljanju profesionalnih odnosa i sklapanju poslova iz kojih neće izaći neoštećeni.
Kako to izvesti na engleskom jeziku, pokazala je našim polaznicima Ana Babić iz tvrtke Translector na edukaciji Poslovna komunikacija na engleskom jeziku.
Koja je struktura argumenta?
Argumenti obogaćuju naše tvrdnje i daju im određeni temelj, a sastoje se od pozitivnih i negativnih elemenata. Kako bi naši argumenti bili jasni i razumljivi sugovornicima, Ana nam za formulaciju agrumenata na engleskom jeziku savjetuje sljedeću strukturu:
- Topic sentence – u ovom dijelu potrebno je uvesti sugovornike u temu rasprave,
- Evidence – ovdje je poželjno navesti neke činjenice u vezi te teme,
- Analyse – u sljedećem dijelu počinjemo detaljnije razrađivati tu temu,
- More explanation – dolazimo do daljnje razrade teme u kojoj iznosimo različita stajališta o istoj stvari,
- Concluding sentence – u zaključnoj rečenici nastojimo sumirati prethodno spomenuto te istaknuti poruku koju smo željeli poslati.
U sklopu edukacije Ana je polaznicima otkrila fraze koje im mogu pomoći u naglašavanju kontrasta, ideja i posljedica u argumentiranju, a približila im je i metodu izrade mentalnih mapa koja će im pomoći u daljnjem komuniciranju.
Sve to dio je Translector metode koju je naša predavačica patentirala, a evo što nam je rekla Maja Lončar, polaznica predavanja:
Oduševljena sam radionicom jer sam u kratkom vremenu osvježila znanje engleskog jezika u poslovnom dopisivanju i usvojila vještinu korištenja mentalnih mapa što planiram koristiti u daljnjem učenju!”.