Istraživanjem tržišta do novih prilika!
Nove tržišne okolnosti stvaraju nove prilike. No kako ih uočiti i kako istražiti što misle naši potencijalni potrošači, učili smo još jednom od Nade Finderle na edukaciji Istraživanjem i analizom do potrošača.
Što je radilo jučer, ne znači da će raditi i sutra! Strategija koja je prošle godine bila pobjednička, zbog promjena u okruženju u kojem poslujemo, može ove godine biti gubitnička“,
započela je Nada.
Potrošačke navike se stalno mijenjaju. Nekad je to zbog nesigurnosti i brzih promjena životnih uvjeta, promjenama na medijskoj sceni, pojavljivanja novih proizvoda, promjenama u tehnologijama za plaćanje, promjenama u kupovnoj moći potrošača, promjenama u broju potrošača i tako dalje.
Kako bismo ih bolje mogli pratiti, valja periodično raditi istraživanje tržišta.
Kako izgleda put od ideje do tržišta?
Istraživanje tržišta daje uvide u promotivne aktivnosti, detektiranje novih prilika, pokazuje smjer realizacija i ukazuje na prilike. Istraživanjem tržišta možemo uočiti aktualne tržišne pozicije i uspješnije kreirati buduće strategije.
Put od ideje do tržišta sastoji se od:
- Ideje, screeninga i evaluacije,
- Detaljnog istraživanja i analize,
- Razvoja strategije,
- Testiranja,
- Pokretanja tržišta,
- Procesa razvoja.
Znači, gospođa Finderle je genijalna! Toliko zanimljivo je naprvila ovo predavanje da nisam ni skužila kad je prošla cijela edukacija. Angažiranost tijekom predavanja – sjajno! Primjera i prezentacije znanja – predobrih! Jednostavno više nego očekivanog. A distribucija materijala i timing pauze, izvrsno. Sve pohvale!”,
zaključila je jedna od polaznica nakon predavanja.