Edukacija
Korištenje društvenih mreža u poslovanju
Marketing na društvenim mrežama je nešto bez čega ne može niti jedna tvrtka, a posebno je važan malim i srednjim poduzetnicima. Uz pomoć društvenih mreža moguća je vrlo jednostavna i povoljna dvosmjerna komunikacija kao dio strateškog i kontinuiranog vođenja digitalne kampanje.
Polaznici će naučiti kolika je važnost društvenih mreža te kako putem istih povećati promet na web stranici, razviti svijest o brendu te se dugoročno povezati s korisnicima.
Cilj seminara je naučiti:
- Pripremiti strategiju nastupa na društvenim mrežama;
- Kako dizajnirati vizuale profila na društvenim mrežama;
- Kako objavljivati ciljani i atraktivan sadržaj na dnevnoj bazi;
- Kako komunicirati s korisnicima;
- Kako pratiti rezultate;
- Kako usmjeriti kampanju na društvenim mrežama u smjeru ostvarivanja vaših ciljeva.
Predavač: Ilija Brajković
Na društvenim mrežama ponekad se događaju i krize – ono što ne želimo da se dogodi. Pročitajte kako krizno komunicirati u takvim situacijama!
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.