Stres okidač (ne)uspjeha
Veliki broj istraživanja pokazao je kako danas dvostruko više ljudi svoj posao smatra ‘izrazito stresnim’. Zbog prevelikoga stresa ljudi razmišlja o napuštanju posla, ali isto tako i velik broj ljudi daje otkaz.
Upravo iz tog razloga organizirana je ova edukacija koja će biti koncipirana kroz grupnu dinamiku u kojoj ćete, sa svojim različitim razinama iskustva, znanja ili pozicija, dobiti priliku za dijeljenje znanja s drugima.
Naglasak edukacije stavljen je na praksu i primjenu teorije u praksi.
Teme edukacije su:
- Pojava svakidašnjeg stresa u vremenu, prostoru i percepciji;
- Uzroci stresa u poslovnom privatnom kontekstu;
- Stres u odnosu na Burn out pojavu – sličnosti i razlike;
- Konflikti pod stresom;
- Racionalno Emocionalni nutarnji/osobni mehanizam;
- Stres kao poticaj i pokretač;
- Promatračka uloga pod stresom – učinkovitost u stresu;
- Delegiranje zadataka;
- Tajna umijeća žongliranja i praktična primjena na stres;
- Bitno je jedino bitno – Paretov princip;
- Asertivno čuvanje i održavanje granica.
Predavač: Dragan Knežević
Naučili smo...
- Stres – razmjer između očekivanja i stvarnosti (04. srpnja 2017. )
- Opažanjem protiv stresa! (10. veljače 2016. )
- Stres kao okidač ne-uspjeha! (10. studenoga 2015. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.