Prodaja za pet
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Želite poboljšati svoje prodajne vještine i postići izvrsne prodajne rezultate? Biti uspješan u prodaji zahtjevan je i dugotrajan proces u kojem usavršavate svoje prodajne vještine.
Kroz edukaciju odgovaramo na ključna pitanja u procesu prodaje:
- Što prodajemo?
- Kako graditi odnos povjerenja s klijentom?
- Što su to kriteriji?
- Gdje leži izvor motivacije za kupnju?
- Zašto je važno znati postavljati pitanja?
- Što čini prezentaciju proizvoda učinkovitom?
- Koliko su i zašto važne povratne informacije o usluzi i proizvodu?
Cilj edukacije je postizanje izvrsnih prodajnih rezultata kroz pet koraka:
- Proizvod, usluga, prodajni alati organizacije
- Rapport- odnos razumijevanja i povjerenja
- Činitelji odlučivanja pri kupnji
- Učinkovita prezentacija proizvoda i usluga
- Povratna informacija – ulog u budućnost i briga za klijenta
Edukacija je namijenjena svima koji žele usvojiti dodatna znanja i tehnike za postizanje izvrsnih prodajnih rezultata te naučiti kako kompetentno i s lakoćom upravljati procesom prodaje.
Predavačica: Snježana Kupres
Naučili smo...
- Kako razvijati prodajni mindset? (05. srpnja 2024. )
- Kako izgleda B2B proces donošenja odluka? (19. prosinca 2023. )
- Koja su razlike između prodajnih B2C i B2B strategija? (11. travnja 2023. )
- Koje su tehnike povećanja prodaje? (17. ožujka 2021. )
- Kako izgleda prodajni proces? (04. prosinca 2019. )
- 4 – MAT – tajna uspješne prodajne prezentacije (29. svibnja 2019. )
- FAB metoda u prodaji proizvoda i usluga (07. lipnja 2018. )
- Za uspješnu prodaju potrebno je detektirati problem kupca! (24. listopada 2017. )
- Kako se nositi s prigovorima u procesu prodaje? (06. travnja 2017. )
- Prodajom do boljih poslovnih rezultata (25. listopada 2016. )
- Što prodajem? (30. rujna 2015. )
- Prodaja za 5! (08. lipnja 2015. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.