Pripremi se za pitch!
Pitch je iznimno bitan alat za prezentaciju svoje tvrtke, proizvoda ili ideje. Možemo reći da je pitch svaka vrsta komunikacije u kojoj od nekoga želimo nešto dobiti.
U osnovi koristi se u prodaji samoga sebe, proizvoda potencijalnim klijentima ili tvrtke investitorima. Ovisno od svrhe za koju ga koristimo komunikaciju je potrebno prilagoditi kako bi ostvario naš cilj.
Cilj edukacije je poboljšati komunikaciju proizvoda i usluga koje nudimo te ostvariti i poboljšati prihode od prodaje ili dobiti investiciju kojom ćemo unaprijediti poslovanje tvrtke.
Dijelovi koji će se obraditi na ovoj edukaciji su:
- Što je pitch?
- Na koji način kvalitetno prezentirati?
- Strateški pristup prezentaciji
- Storytelling
- Kako napraviti prezentaciju koja će ostvariti naš cilj?
- Praktični dio.
Edukacija je namijenjena za sve poduzetnike.
Predavač: Vanja Andrić
Naučili smo...
- Za dobar pitch važno je znati tko nas sluša! (13. studenoga 2024. )
- Što je pitch i koja je svrha pitcha? (28. travnja 2023. )
- Jednostavnost je krucijalna za dobar pitch! (17. veljače 2020. )
- Što je i od čega se sastoji dobar pitch? (08. srpnja 2019. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.