Pregovaranje s teškim pregovaračima
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
U našoj natjecateljskoj kulturi pregovaranja, nažalost prepunoj sukoba i nedostatka kontrole te slabe tolerancije na sve negativne emocije, konflikt je česta posljedica takve komunikacije.
U konfliktnim situacijama obično i nas obuzmu jake emocije i više nismo u stanju konstruktivno misliti i razgovarati.
Cilj edukacije je postizanje izvrsnih pregovaračkih rezultata i sa “teškim” pregovaračima kroz detektiranje:
- Tko su i što je cilj “teških” pregovarača?
- Taktike “teških” pregovarača
- Kako upravljati svojim reakcijama i kontrolirati bijes za vrijeme verbalnog napada?
- Kako neutralizirati “agresora” i kanalizirati razgovor prema win-win ishodu?
- Od protivnika izgraditi suradnika – iluzija ili…?
Edukacija obuhvaća tri osnovne cjeline koje uključuju niz tehnika i vještina koje su lako primjenjive u svakodnevnim kriznim poslovnim situacijama sa „teškim“ klijentima:
- Što je ljutnja i kako ljudi manipuliraju ljutnjom;
- Self management;
- Words management.
Napomena: Na predavanje se mogu prijaviti samo polaznici koji su već odslušali seminar Strategije i taktike poslovnog pregovaranja.
Predavačica: Davorka Biondić Vince
Naučili smo...
- Kako se pomaknuti s mrtve točke pregovora? (18. prosinca 2023. )
- Promijenite igru s teškim pregovaračima! (07. listopada 2022. )
- Zlatna protupitanja u pregovorima (03. lipnja 2020. )
- Kako neutralizirati konflikt u pregovorima? (19. studenoga 2018. )
- Šutnja je snaga pregovarača! (20. travnja 2018. )
- Što kada se pregovaranje svede na osobnu razinu? (21. studenoga 2017. )
- Kako pregovarati s agresivnim pregovaračima? (11. travnja 2017. )
- Kako pregovarati s teškim osobama? (23. rujna 2016. )
- Do rješenja konflikta uz 5 koraka! (25. veljače 2016. )
- Mrtva točka u pregovaranju (12. listopada 2015. )
- Agresija je posljedica straha (29. rujna 2015. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.