Poduzetnički skill set: Od potencijalnog do lojalnog klijenta
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Ulazak u svijet poduzetništva je izazov. Opstanak u svijetu poduzetništva često još izazovniji. Svaki poduzetnik, neovisno radi li se o početniku ili iskusnom poduzetniku, ima za cilj kupcu plasirati svoj proizvod ili uslugu koja će zadovoljiti potrebe kupca ili riješiti problem s kojim se kupac susreće. Imati odličan proizvod ili uslugu često nije dovoljno da kupac spozna vrijednost tog proizvoda ili usluge i odluči ga kupiti ili koristiti.
U sve konkurentnijem poduzetničkom okruženju važno je opremiti se prodajno-komunikacijskim vještinama koji će nam pomoći da svoj proizvod ili uslugu plasiramo kupcima. Prodajno-komunikacijske vještine nam pomažu da kupac shvati vrijednost proizvoda ili usluge koju nudimo i odluči ih kupiti i koristiti.
Ova interaktivna radionica za cilj ima poduzetnicima, i onima koji će to tek postati, pružiti praktični set prodajno-komunikacijskih alata koji će vam pomoći da:
- Razumijete ponašanja i komunikacijske stilove kupaca,
- Unaprijedite prodajnu komunikaciju,
- Pridobijete nove kupaca,
- Pridobijete lojalne kupce,
- Upravljate reklamacijama (pritužbama) kupaca,
- Pregovarate s dobavljačima ili velikim klijentima.
Nakon radionice ćete:
- Osvijestiti koje su nužne vještine za ostvarivanje i održavanje odnosa s kupcima,
- Naučiti kako koristiti prodajne tehnike u akviziciji novog kupca,
- Naučiti kako koristiti komunikacijske alate u upravljanju reklamacijama, odnosno pritužbama,
- Osvijestiti kako koristiti prodajno-komunikacijske vještine u pregovaranju.
Radionica je namijenjena postojećim i budućim poduzetnicima koji žele saznati kako ostvariti i uspostaviti dugoročan odnos s kupcima.
Predavač: Arben Prekazi
Naučili smo...
- Koji je put od potencijalnog do lojalnog klijenta? (09. srpnja 2024. )