Osnove dizajna doživljaja za poduzetnike

Primijetili ste sve značajniju ulogu autentične i jedinstvene ponude i želite osigurati svojim klijentima doživljaj za pamćenje, ali ne znate odakle krenuti? Ova radionica uputit će vas u područje dizajna doživljaja za poduzetnike uz mnoštvo primjera iz prakse, održivog pristupa te implementacije suvremenih metoda storytellinga i gamificationa u vašu ponudu.
Sadržaj radionice:
- Što je ekonomija doživljaja i zašto su doživljaji toliko bitni?
- Identificiranje osnovnih vrijednosti i jedinstvenosti ponude,
- Identificiranje idealnih klijenata,
- Kako razmišljati u trenucima i klijentima osigurati doživljaj za pamćenje?
- Razumijevanje tijeka doživljaja,
- Metoda rasvjete i storytelling za poduzetnike,
- Gamification – dizajniranje jedinstvenih doživljaja,
- Doživljaji i održivost.
Nakon završene radionice sudionici će poznavati osnovne korake u dizajnu doživljaja iz održive perspektive, vlastite jedinstvenosti i potrebe klijenata na temelju kojih će oblikovati buduću ponudu. Stečenim znanjima lakše će se suočavati izazovima vođenja poslovanja u samim počecima poduzetničke karijere.
Predavačica: Klara Trošt Lesić
Naučili smo...
- Kako kreirati doživljaj za pamćenje? (07. svibnja 2019. )