Webinar: Određivanje cijena usluga
Napomena: Ova edukacija održava se online putem alata Microsoft Teams. Za prisustvovanje edukaciji potrebno je imati stabilnu internetsku vezu i funkcionalni Excel program, a link za spajanje dolazi na e-mail 30 minuta prije početka edukacije.
Ideja je tu, usluga koju namjeravate pružati potpuno je spremna i jedva čeka da izađe na tržište, točno znate koju ćete vrijednost donositi svojim klijentima! Ali… koliko tu uslugu naplatiti?
Na ovom seminaru polaznici će naučiti:
- Kako formirati cijenu usluge? – inicijalno određene cijene usluga nedvojbeno će utjecati na budući tijek vašeg poslovanja. Odrediti cijenu bilo kojeg proizvoda ili usluge (tzv. “pricing”) nije jednostavno, a s druge je pak strane ključno za uspjeh. Osim toga, prvotno postavljene cijene uglavnom nije lako mijenjati (bez negativnih posljedica) pa uloženi trud i vrijeme sigurno neće biti uzalud.
- Odrediti granicu isplativosti – pružanje usluga neizbježno podrazumijeva korištenje vašeg vremena. A vaše je vrijeme konačno i upravo je zato toliko dragocjeno. Postavljanjem “preniskih” cijena vaših usluga možda ćete postići veću potražnju, ali istovremeno možete upasti u zamku gdje na kraju mjeseca, uz naporan i intenzivan rad, nakon oduzimanja svih troškova, nećete biti zadovoljni ostvarenom dobiti. Na ovom ćete tečaju naučiti kako izračunati cijenu usluge ispod koje nikako ne biste trebali ići.
- Optimalna cijena – optimalna cijena je ona koja će vam donijeti najviše prometa, ali uzimajući u obzir i utrošeno vrijeme.
Uz to će biti upoznati s jednostavnim modelom za evidenciju prometa, klijenata i protoka novca kojeg može koristi svatko, bez potrebnog tehničkog ili ekonomskog predznanja. Također, obzirom na o činjenicu da je pružateljima usluga svaka minuta bitna, administracija ove evidencije zahtjeva minimalni utrošak vremena.
Polaznici edukacije bit će bogatiji za praktična znanja koja će im pomoći u formiranju optimalnih cijena svojih usluga.
Predavač: Mario Jurčić
Naučili smo...
- U izračun cijene usluge valja uračunati i vođenje poslovanja! (30. travnja 2024. )
- Što je važno uzeti u obzir prilikom izračuna cijena usluga? (11. rujna 2023. )
- Određivanju cijene usluge prethodi poslovna analiza! (25. svibnja 2023. )
- Formula za određivanje cijene usluga (13. siječnja 2023. )
- Kako rashodi utječu na cijenu usluge? (20. rujna 2022. )
- Koje su moguće strategije kreiranja cijena usluge? (14. veljače 2022. )
- Kako „normalizirati“ cijenu usluge? (12. listopada 2021. )
- Kod izračuna cijena usluga ključno je vrijeme! (13. svibnja 2021. )
- Kako odrediti cijenu usluge? (13. veljače 2020. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.