Korisni poslovni koncepti za pružatelje usluga

Pružate uslugu na tržištu te trošite svoje vrijeme, znanje i druge resurse, no niste sigurni jeste li dobro postavili cijene? Za sve poduzetnike u ovoj situaciji organiziran je webinar Određivanje cijena usluga koji je vodio Mario Jurčić.
Cijena usluge je bitna stavka u poslovanju svakog poduzetnika. Ona je ključan faktor za održavanje ravnoteže između profitabilnosti, konkurentnosti i zadovoljstva klijenata, kao i zadovoljstva poduzetnika.
Koji su nam mogući poslovni koncepti?
Postoji više poslovnih koncepata koji mogu utjecati na cijenu naših usluga, a Mario je istaknuo sljedeće:
- razvoj biznisa (zapošljavamo druge ljude) ili samozaposlenost (sami radimo za sebe),
- B2B (business to business) ili B2C (business to customer),
- pružanje usluge pojedinačno ili pružanje usluge u grupi,
- stvaranje vrijednosti:
- prihod (promet) = vrijednost koju smo stvorili za klijente, odnosno iznos koji su oni spremni platiti za našu uslugu,
- dobit (profit) = prihod – troškovi = vrijednost koju smo stvorili za sebe, odnosno iznos koji nam ostane nakon što podmirimo troškove poslovanja,
- USP (unique selling proposition) – koja je naša jedinstvena pozicija na tržištu i što mi jedinstveno nudimo svojim klijentima? Ako imamo jedinstvenu poziciju, klijenti će biti spremni platiti više.
Na ovom webinaru polaznici su se upoznali sa svim specifičnostima kreiranja cijena usluga, a nakon teorijskog dijela prešli su na kreiranje vlastitih cijena i simulaciju poslovanja u Excel tablici. Ovo su njihovi dojmovi:
Hvala na korisnoj radionici!! Izuzetno mi se sviđa tablica koju smo dobili!“.