Webinar: Kupci i klijenti kao najjači saveznici u poslovanju

Napomena: Ova edukacija održava se online putem alata Microsoft Teams. Za prisustvovanje edukaciji potrebno je imati stabilnu internetsku vezu.
Zašto je najteže onima koji tek počinju s poslovanjem? Nemaju mrežu svojih vjernih kupaca i klijenata. Želite li biti dugoročno uspješni u svom poslovanju, tada je važno da razumijete svoje kupce i klijente, njihove želje i potrebe. No, još je važnije da upravo njih pretvorite u svoje saveznike.
Na predavanju ćemo pokriti sljedeće teme:
- Prodajni lijevak – što je i koji je pravi?
- Važnost aktivnog slušanja u odnosima s kupcima i klijentima,
- Što je to CLV – Customer Lifetime Value,
- Kako izgraditi povjerenje i lojalnost kupca,
- Zašto su mišljenja kupaca i klijenata važna za razvoj poslovanja,
- Razlika između testimonijala i recenzije,
- Kako recenzijama i testimonijalima izgraditi povjerenje u svoj biznis.
Nakon predavanja, polaznici će:
- Naučiti etape prodajnog lijevka,
- Saznati kako doći do mišljenja svojih kupaca i klijenata,
- Utvrditi vrijednost vjernih kupaca i klijenata,
- Na primjerima saznati kako nagraditi vjerne kupce i klijente,
- Saznati zašto su važne recenzije i testimonijali te kako doći do njih.
Predavanje je namijenjeno svima koji tek planiraju pokrenuti poslovanje, poduzetnicima početnicima, ali i onima koji posluju već neko vrijeme i žele proširiti mrežu vjernih kupaca ili klijenata.
Predavačica: Maja Belušić Završki