Webinar: Komunicirati je lako, ako znaš kako!
Napomena: Ova edukacija održava se online putem alata Microsoft Teams. Za prisustvovanje edukaciji potrebno je imati stabilnu internetsku vezu.
Komuniciramo cijeli život, sve u životu u nama i oko nas vrti se oko komunikacije – bilo s drugim osobama ili s nama samima. Komunikacija je vještina koja se uči, gradi i usavršava.
Kada razumijete način na koji ljudi skupljaju, filtriraju i plasiraju informacije, jasnije će vam biti kako funkcionira vaš um i kako funkcioniraju drugi ljudi, uključujući vaše zaposlenike, kolege, suradnike i klijente. Trening komunikacije pomaže osobama da promjene i uvide navike i ponašanje koje ih sputavaju i da izgrade nova ponašanja koja podržavaju njihov poslovni uspjeh.
Seminar će se sastojati od sljedećih tema:
- Barijere i filteri u komunikaciji – način na koji ljudi prikupljaju informacije te način na koji prezentiraju svoje iskustvo kroz čula.
- Pozitivno formulirane izjave – koja su to otvorena i zatvorena pitanja i kako ih koristiti u komunikaciji.
- Reprezentativni sistemi – koji su to kanali komunikacije, kako otkriti koji je sugovornikov kanal komunikacije i kako ga koristiti. Kako ljudi izrađuju svoje unutarnje mape.
- Aktivno slušanje – usmjeravanje pozornosti, način na koji se izražavamo i čujemo druge.
- Neverbalna komunikacija – važnost neverbalne komunikacije, kako uočiti neverbalnu komunikaciju kod sugovornika i kako je koristiti za poboljšanje komunikacije.
Polaznici će naučiti:
- kako komunikacijom dobiti željeni rezultat,
- kako uspostaviti odličnu komunikaciju s različitim tipovima ljudi,
- kako izbrusiti svoje komunikacijske vještine i postati vrhunski komunikator,
- kako razumijeti različite stilove razmišljanja i obrađivanja informacija,
- kako se izraziti, a da se pritom ne osjećaju kao da si “agresivni”.
Trening je namijenjen svima koji žele poboljšati svoje komunikacijske vještine.
Predavačica: Dubravka Fazlić
Naučili smo...
- Kako komunicira kinestetski tip osobe? (17. lipnja 2021. )
- Kako komunicira auditivni tip osobe? (29. lipnja 2020. )
- Kako komunicira vizualni tip osobe? (12. studenoga 2018. )
- Što su meta programi u našoj komunikaciji? (22. siječnja 2018. )
- Kako pripremamo i obrađujemo informacije? (20. studenoga 2017. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.