Kako korisničko iskustvo (CX) utječe na uspjeh vašeg poslovanja?
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Korisničko iskustvo nije nešto što kompanija bira hoće li ga imati ili ne! ONO UVIJEK POSTOJI – pitanje je samo da li s njime upravljate i svjesno ga kreirate ili se ono, u većoj ili manjoj mjeri, samo od sebe stihijski događa.
Ako je dobro posloženo, smisleno i ako s njim pametno i mudro upravljate, korisničko iskustvo uvijek i nepogrešivo: donosi vrijednost za korisnika, povećava vrijednost brenda i doprinosi poslovnom uspjehu kompanije.
Na edukaciji ćete naučiti:
- Što je korisničko iskustvo (CX)?
- Zašto je korisničko iskustvo bitno za poslovni uspjeh,
- Koji su temeljni elementi korisničkog iskustva,
- Kakva je veza CX i korisnikove percepcije vrijednosti proizvoda ili usluge koju nudimo,
- Zašto je važno razumjeti korisnika cjelovito,
- Kako razumjeti emocionalne potrebe korisnika,
- Mapiranje korisničkog putovanja,
- Zašto su korisnici uvijek ‘na putovanju’ s brendom,
- Kako korisničko iskustvo učiniti pozitivnim i pamtljivim,
- Na koji način osigurati kontinuitet i konzistentnost korisničkog iskustva,
- Kako uskladiti CX strategiju s poslovnom strategijom,
- Kako se definiraju i provode CX aktivnosti i projekti,
- Izazovi i zamke u upravljanju CX aktivnostima i kako ih izbjeći,
- Kako i na kojim točkama mjerimo CX,
- Kako usklađujemo CX metriku s ostalim pokazateljima uspješnosti poslovanja.
Ova edukacija je za vas ako ste vlasnik firme ili obrta, vodite ili ste odgovorni za razvoj brenda, odgovorni ste za upravljanje odnosa s korisnicima, niste zadovoljni postojećim korisničkim iskustvom kojeg pružate, želite unaprijediti postojeće korisničko iskustvo, u direktnom ili indirektnom ste kontaktu s korisnicima.
Predavačica: Mirela Saračević Trogrlić
Naučili smo...
- Zašto je bitno korisničko iskustvo? (08. listopada 2024. )