Kako izgraditi uspješne odnose s javnostima?
Imate proizvod ili uslugu, inovaciju ili vijest koja je vrijedna pažnje, ali ne znate kako doći do medija i zainteresiranih javnosti? Onda je ovo pravi seminar za vas.
Odnosi s javnostima su praksa ‘decision-making‘ menadžmenta koja ima zadatak izgraditi odnose i bildati interese između organizacije i njihovih javnosti, i to tako što im dostavlja informacije s pomoću komunikacijskih metoda koje su etične i kojima se može vjerovati.
Isto tako, odnosi s javnostima ključ su uspjeha svake organizacije, a kvalitetnom komunikacijom sa svojim javnostima uspješno ćete izgraditi reputaciju i imidž vaše tvrtke.
Tijekom seminara polaznici će dobiti odgovore na pitanja poput:
- Kako napisati priopćenje i poziv za medije?
- Kako napisati brief?
- Kako uspješno komunicirati s klijentima i vanjskim suradnicima?
Ovaj seminar je namijenjen startupovima te svim malim i srednjim poduzetnicima koji žele naučiti kako pravilno komunicirati s javnostima i kako koristiti alate koji su nužni za uspješnu izgradnju odnosa s javnostima. Seminar obuhvaća primjere iz prakse, aktualne trendove, primjenu ispravne terminologije i savjete koji će vam pomoći da naučeno primijenite u praksi.
Predavač: Luka Šipić