Webinar: Kako do (više) klijenata uz LinkedIn?
Napomena: Ova edukacija održava se online putem alata Microsoft Teams. Za prisustvovanje edukaciji potrebno je imati stabilnu internetsku vezu, a link za spajanje dolazi na e-mail 30 minuta prije početka edukacije.
Korisnik LinkedIn-a ima 2 puta veću platežnu moć u odnosu na prosječnog online korisnika, a u Hrvatskoj je broj Linkedin članova u drugom kvartalu 2023. godine premašio brojku od 850.000. Već ove dvije činjenice nam govore kako je LinkedIn vrlo moćna platforma za razvoj Vaše poduzetničke priče, ukoliko ga znate (is)koristiti na pravi način.
Cilj edukacije je poduzetnicima i poduzetnicama u nastajanju ili pak onima koji već neko vrijeme plove u poduzetničkim vodama na praktičan način približiti potencijal koji Linkedin pruža za brzi dolazak do klijenata i/ili razvoj osobnog profesionalnog brenda.
Na edukaciji ćete:
- naučiti kako se efikasno umrežiti s ciljnom grupom i potaknuti ju na akciju, tj. kupnju,
- vidjeti primjere neadekvatnih, ali i optimiziranih LinkedIn profila poduzetnika,
- naučiti razlike između „klasičnog“ i poduzetničkog LinkedIn profila,
- osvijestiti najčešće greške što poduzetnici rade na LinkedIn-u i tako propuštaju pridobiti prve ili dodatne klijente,
- naučiti kako adekvatno popuniti ključne elemente profila s ciljem povećanja broja upita/prodaja,
- dobiti konkretne savjete koji će Vam pomoći da istaknete sebe i/ili svoju kompaniju, a ciljnu grupu potaknete na kupnju od Vas, a ne od konkurencije,
- osnove kreiranja adekvatnog sadržaja koji rezultira većim reach-om i engagement-om,
- složiti akcijski plan za optimizaciju vlastitog profila, tj. odmah implementirati naučeno.
Predavač: Vedran Glogović
Naučili smo...
- Ključni elementi dobrog LinkedIn profila (29. travnja 2024. )
- Koja je razlika između individualnog i poduzetničkog LinkedIn profila? (05. listopada 2023. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.