Izrada marketinškog plana
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Marketinški plan sadrži sve informacije o tome što će se, kada, kako i gdje činiti da bi vaša tvrtka što adekvatnije pristupila ciljanim skupinama i zainteresirala ih za (novi) proizvod ili uslugu.
Iz tog razloga marketinški plan je jedan od najvažnijih elemenata svakog dobro pripremljenog poslovnog plana. Za razliku od poslovnog plana koji pruža široki pregled cjelokupne strategije i raspodjele resursa tvrtke, marketinški plan je puno specifičniji. On opisuje strateške ciljeve tvrtke koji će se postići putem specifičnih marketinških strategija i taktika, uz potrošača kao polaznu točku.
Cilj seminara je naučiti:
- Što je marketinški plan i koja je njegova važnost;
- Koji su ključni dijelovi marketinškog plana;
- Kako pripremiti uspješan marketinški plan;
- Tko su ciljane skupine tj. kupci.
Marketinški plan nije bitan samo za velike i srednje tvrtke, već je značajan i u malim tvrtkama, neprofitnim organizacijama i vladinim agencijama. Da bi se osigurala pravilna implementacija marketinškoga plana, svaki dio plana mora biti detaljno opisan, a to ćete naučiti putem ovog seminara.
Predavačica: Ana Jergović
Naučili smo...
- Što su marketinški ciljevi? (28. listopada 2024. )
- Što sve uključuje analiza konkurencije? (21. rujna 2023. )
- Koji su temelji marketinškog plana? (18. svibnja 2023. )
- Zašto pišemo marketinški plan? (10. siječnja 2023. )
- Distribucija kao dio marketinškog plana (16. veljače 2022. )
- Vrste marketinškog plana (19. srpnja 2021. )
- Cijena kao dio marketinškog plana (23. listopada 2018. )
- Izvršni sažetak kao dio marketinškog plana (30. svibnja 2018. )
- Analiza ciljne skupine kao dio marketinškog plana (07. svibnja 2018. )
- Proizvod kao dio marketinškog miksa (09. listopada 2017. )
- Misija i vizija tvrtke bitni su za razvoj marketinškog plana! (16. veljače 2017. )
- Analizom konkurencije do kvalitetnijeg marketinškog plana (30. studenoga 2016. )
- Marketinški plan kao temelj marketinških aktivnosti tvrtki (19. listopada 2016. )
- Od čega se sastoji marketing plan? (19. rujna 2016. )
- Marketinški plan kao dio poslovne strategije (04. svibnja 2015. )