Influenceri kao marketinška strategija
Čuli ste za influencere, radite s influencerima ili biste se tek željeli upustiti u promociju vaše usluge ili proizvoda kroz potpuno prirodan pristup i nastup prema ciljnoj skupini? Ne tražite dalje – ova edukacija naučit će vas sve što morate znati o influencerima, ali i kako uspješno krenuti u influencer marketinšku kampanju te doći do željenih rezultata bez obzira na vaš budžet.
Mnogo je segmenata marketinga, a influencer marketing zasigurno je jedan od rijetkih kojim možete postići više ciljeva odjednom, maksimalno ga prilagoditi svojim željama i mogućnostima, biti kreativni, a i dalje dodatno zainteresirati publiku za svoju uslugu ili proizvod. Jer nema bolje reklame od one koja u sebi ima ‘ljudski’ moment.
Tijekom ove specijalističke edukacije polaznici će naučiti:
- Kako percipirati influencere,
- Kako pronaći idealnog influencera,
- S kojim tipom influencera surađivati s obzirom na željene rezultate,
- Što očekivati od influencera,
- Što izbjegavati kroz influencer suradnje,
- Kako voditi influencer kampanju,
- Kako mjeriti rezultate,
- Kako biti siguran da će influencer odraditi svoj dio posla.
Ova edukacija namijenjena je svima koji aktivno surađuju s influencerima, žele pokrenuti influencer kampanju, traže odgovore koje je moguće dobiti jedino iz prakse, ili se tek upuštaju u istraživanje ovog segmenta marketinga, pa čak i za one koji žele postati influencer u budućnosti.
Naučite sve o influencer marketingu bez nepotrebnih definicija i uz pomoć 100% primjera iz prakse!
Predavač: Mislav Combaj
Naučili smo...
- Tko su influenceri i kako surađivati s njima? (24. rujna 2020. )