Greške u prodaji i kako ih izbjeći
Iako je prodaja vrlo kompleksna i zaista mnogo faktora utječe na ishod, postoje neke greške koje češće ponavljamo, a da ih nismo niti svjesni. Većina ljudi već na sam spomen riječi prodaja osjete nelagodu i ne osjećaju se dobro kada moraju prodavati. Upravo zato nam se događaju greške koje nas onda ne dovode do rezultata koji priželjkujemo. Pogledat ćemo rezultate mnogih istraživanja koji govore o najčešćim prodajnim greškama. A onda ćemo poraditi i na tome kako te greške izbjeći i biti još uspješniji.
Kome je namijenjena ova edukacija?
Svima koji imaju s druge strane kupca ili klijenta. Svi koji rade u prodaji i žele još bolje upoznati psihologiju ponašanja kupaca, ali i prodavača. I tako biti uvijek korak ispred.
Što ćemo sve naučiti?
- kako prodajem, koji je moj način
- što se događa u našem mozgu tijekom procesa prodaje
- koliko naš neverbalni govor utječe na sugovornika
- moć riječi – okidači u prodaji
- kako odgovoriti na klasičan prigovor „to je skupo“
- koji su moji resursi koje mogu koristiti u komunikaciji
- kako funkcionira dodatna prodaja.
Predavačica: Sanja Gomuzak
Naučili smo...
- Prvi dojam je od izuzetne važnosti! (24. travnja 2023. )
- Koje vrste prigovora postoje? (10. lipnja 2020. )
- Što je “Yes set” tehnika? (21. studenoga 2019. )
- Što je tehnika lijevka? (15. studenoga 2018. )
- Koje riječi valja izbjegavati tijekom prodaje? (27. veljače 2018. )
- Pobijedite prodajne zablude i osvojite kupce! (17. listopada 2017. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.