Formula uspješne prodaje
Rađamo li se kao prodavači ili to postajemo vremenom? Bez obzira kojoj opciji su bliža vaša uvjerenja, prodajni uspjeh ne dolazi preko noći, a ni jednog dana. Za uspjeh u prodaji potrebno je uložiti puno truda i vremena, a još ako ga uložite u pravom smjeru i u prave stvari, prodajni uspjeh je zagarantiran.
Edukacija je namijenjena svima koji želite saznati kako u prodaji zaraditi više novaca.
Kroz ovu interaktivnu edukaciju naučit ćete:
- Što se krije u glavi vrhunskih prodavača;
- 7 tehnika uvjeravanja u prodaji;
- Zašto ljudi (ne)kupuju;
- 8 čimbenika koje ima svaki vrhunski prodavač;
- Koji je ključan “začin” u prodaji;
- Kako znati što kupci žele i trebaju;
- Tehnike magične prezentacije proizvoda ili usluge;
- Tehnike zaključenja prodaje;
- Formulu vaše uspješne prodaje.
Predavač: Davor Bilman
Naučili smo...
- Kako zaključiti prodaju? (07. lipnja 2018. )
- Kako voditi prodajni razgovor? (06. listopada 2016. )
- Kako postati uspješan prodavač? (07. travnja 2016. )
- 7 kupovnih signala (09. ožujka 2016. )
- Rađamo li se kao prodavači? (03. veljače 2016. )
- Prezentacija proizvoda u prodaji (29. listopada 2015. )
- Prvim kontaktom do uspješne prodaje! (18. rujna 2015. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.