13 pogrešaka početnika poduzetnika
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Poduzetnički počeci nisu laki, pogotovo kada je konkurencija vrlo jaka, a vi ne znate kako se snaći u poslovnom vrtlogu koji vas je snašao.
Zato smo za vas organizirali edukaciju kroz koju ćete naučiti kako se nositi sa poslovnim izazovima te kako izbjeći glavne početničke pogreške.
Tijekom edukacije dobit ćete odgovor na brojna pitanja poput:
- Kako poduzetnici reagiraju na tržišne promjene?
- Koja je razlika između uspješnih i neuspješnih poduzetnika?
- Koje su važne osobine uspješnih poduzetnika?
- Koje su najčešće poduzetničke greške (13 pogrešaka)?
- Koje su vrijednosti i vještine potrebne za uspjeh?
- Kako kreirati poslovni optimizam unatoč situaciji u praksi?
- Kako kreirati uspješnu konkurentsku prednost?
- Kako na ispravan način postaviti kratkoročne i dugoročne poslovne ciljeve?
- Kako uspješno poslovno planirati?
- Kako na pravi način početi s poduzetničkim projektom i koje informacije treba posjedovati prije kretanja?
Predavačica: Elvira Mlivić Petrović
Naučili smo...
- Kako sačuvati energiju za bavljenje poduzetništvom? (24. studenoga 2022. )
- Poduzetnik uvijek treba poznavati svoje kupce! (07. listopada 2021. )
- Kako procijeniti tržišnu priliku? (24. ožujka 2021. )
- Koji su najčešći poduzetnički propusti? (05. prosinca 2019. )
- 13 ključnih pogrešaka poduzetnika početnika (09. srpnja 2019. )
- Što je marketinška kratkovidnost? (29. studenoga 2018. )
- Poduzetničkim stavom protiv početničkih pogrešaka! (06. srpnja 2017. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.