Društvene mreže u poslovanju donose rezultate!
04rujan2025
Društvene mreže više nisu stvar budućnosti, ali nikako ni stvar prošlosti. Društvene mreže su najpovoljniji i najbrži način da kompanije komuniciraju svoje poruke, ali i da brzo testiraju neke stvari poput novih proizvoda ili usluga,
istaknuo nam je Tibor Trupec.
Na predavanju Društvene mreže u poslovanju naučili smo kakav sadržaj mora biti
- relevantan za krajnjeg korisnika (ciljanu skupinu)
- informativan, davati dodatnu vrijednost, pozivati na akciju te biti vizualno privlačan
- planiran sukladno marketinškoj strategiji
Na kraju predavanja, polaznici su s predavačem prošli i segment koji bismo mogli nazvati “Za one koji žele znati više”, ,a riječ je o temeljnom razumijevanju pozicije društvenih mreža u odnosu na ostale marketinške aktivnosti.
„Jako korisno i informativno predavanje. Primjeri primjenjivi u praksi. Za svaku preporuku.
zaključila je jedna polaznica.

