Dobar dizajn pomaže prepoznatljivosti proizvoda!
Svi volimo kada nam nešto lijepo zapne za oko. Često to zna biti dizajn nekog proizvoda te ga, privučeni njegovim izgledom, kupujemo bez obzira što nam on zapravo uopće ne treba. Isto tako, često u masi proizvoda uopće ne primjećujemo kvalitetne proizvode. Kako istaknuti svoj proizvod ili uslugu uz pomoć dizajna objasnio je Filip Cvitić polaznicima edukacije “Kako učiniti proizvod vidljivim”.
Čovjek prima čak 80% informacija osjetilom vida. Kao što je spomenuto u primjeru iznad, ljudi često donose odluke o kupnji donose prvenstveno na temelju emocija. Dizajneri su toga svjesni te nastoje kroz dizajn povezati objekt i ciljne skupine kojima je namijenjen.
Dizajn je interakcija uvjerenja i vrijednosti karakteristične za određenu kulturološku grupu odnosno proces vizualnog stvaralaštva sa svrhom. Ako je dizajn dobro osmišljen, on može povećati prodaju. S druge strane, ako je loše osmišljen, dizajn zna zbunjivati ljude i djelovati suprotno planiranom učinku.
No, kao i sve drugo, i dizajn ima svoj vijek trajanja. Nakon nekog vremena dolaze nove društvene, političke i ekonomske okolnosti, a kako bi uskladili svoj brend s njima radi se redizajn. Stoga kod kreiranja brenda Filip savjetuje:
Kada radite identitet, nemojte raditi identitet proizvoda, radite identitet vrijednosti za onoga za koje proizvodite!”.
Osim teoretskog dijela, polaznici su uz pomoć brojnih vježbi dobili priliku poraditi na dizajnu vlastitog brenda uz mentorstvo i sugestije predavača.
Bilo je super, jako puno teorije i prakse, možda čak malo i predetaljno. Teško da će netko tko se baca u poduzetničke vode sam to znati, vjerojatno će tražiti pomoć, ali opet nije loše znati kako bi pri briefu agenciji ili dizajneru mogli dati neki input i da pripaze na određene stvari. Jako korisno!”
– izjavio je Domagoj Cvetko, polaznik edukacije.