Ciljeve na društvenim mrežama treba postaviti pametno!

Danas se velika većina komunikacije raznih poduzeća odvija digitalno. Kako najbolje iskoristiti društvene mreže za ostvarivanje poslovnih ciljeva saznali smo od Tibora Trupeca na edukaciji Društvene mreže u poslovanju.
Kako velik broj ljudi sve više vremena provodi online, šteta je ne iskoristiti potencijal društvenih mreža za razvoj poslovanja. No prije nego što krenemo s otvaranjem raznih profila i objavljivanjem, prvo trebamo znati ŠTO želimo postići, Što ćemo mjeriti i Kako ćemo to mjeriti.
Što su SMART ciljevi?
Prije početka vođenja društvenih mreža, Tibor poručuje kako je bitno postaviti SMART ciljeve:
- Specifično – npr. „Želimo povećati ROI za 10% do kraja trećeg kvartala“,
- Mjerljivo – KPI (Key Performance Indicators) npr. ako je cilj povećati generiranje leadova za 20%, KPI može biti broj kvalificiranih leadova,
- Ostvarivo – budite realistični oko onoga što možete ostvariti,
- Relevantno – postavite ciljeve koji su relevantni za vaše poslovne ciljeve,
- Tempirano – period u kojem planirate ostvariti ciljeve treba biti realističan, ali dinamičan.
Sadržaj na društvenim mrežama treba biti relevantan za ciljanu skupinu, biti informativan, davati dodatnu vrijednost, pozivati na akciju te biti vizualno privlačan.
I najbitnije, treba biti planiran sukladno marketinškoj strategiji kako bi se ostvarili željeni rezultati.
Gospodin Tibor je odličan predavač i iznimno se potrudio oko predavanja, sadržaj je bogat, aktualan i primjenjiv. Sve pohvale!“,
dojam je jedne od prisutnih polaznica.