Benefiti su ti koji se kupuju!
Bez obzira u kojoj industriji poslovali, svima poduzetnicima je zajednička jedna stvar – da bi opstali na tržištu, često svoje proizvode i usluge moraju prodavati i prezentirati zainteresiranim dionicima. Kako to uspješno činiti, učili smo od Bojana Kovačevića na još jednoj edukaciji Prezentacijske vještine koje će vas izdići iznad konkurencije.
Storytelling je jedna od naših najbitnijih značajki, kako kod pojedinca, tako i kod brenda.
Dobra priča pokreće ljudsku pažnju, a odlična priča otvara ljudske novčanike!“,
ističe Bojan.
Što su benefiti, a što karakteristike?
Da bi priča bila dobra, ona treba biti zanimljiva, no ona treba i sadržavati određene elemente kako bi otvorila željene novčanike kupaca. To su benefiti i karakteristike:
Benefiti su ti koji prodaju! Benefiti su ti koji se kupuju. Napišite 3 svoja benefita i 3 karakteristike svojeg proizvoda ili usluge i kreirajte svoju prezentaciju tako da ste prepoznatljivi na tržištu!“,
savjetuje Bojan.
Na predavanju su polaznici učili prilagoditi svoje prodajne prezentacije prema 4 MAT sustavu te su dobili smjernice za personalizaciju vlastitog nastupa svakom pojedinom klijentu ili kupcu.
Odlična radionica sa zanimljivim i konkretnim predavačem. Preporučila bih je svakome. Puno hvala!“,
istaknula je jedna od polaznica ovog predavanja.