5 marketinških promjena za poduzetnike u 2016. godini

5 marketinskih promjena u 2016. godini plavi ured

Početkom svake nove poslovne godine važno je napraviti reviziju svih aktivnosti iz prethodne. Među vrlo važnim segmentima poslovnog uspjeha su marketinške aktivnosti zbog kojih je poslovanje u prethodnoj godini bilo ili u rastu ili padu. Nadolazeća 2016. godina obećava nove promjene kako navode mnogi marketinški stručnjaci diljem svijeta. Sujan Patel najavio je pet marketinških promjena koje očekuju poduzetnike u 2016. godini. Donosimo vam svih pet važnih stvari na koje trebate obratiti pažnju u 2016. godini:

     1. Usredotočite se na marketing odnosa

Marketing odnosa ili eng. relationship marketing već je neko vrijeme prihvaćen kod malih i srednjih poduzeća. Razlog tome su pojave novih marketinških trendova koji su promijenili način poslovnih strateških usmjerenja. U fokusu poduzetnika stavljen je odnos s klijentima ili potrošačima koji dovode do stvaranja jakih osobnih mreža. Marketing odnosa nije novitet, ali po Patelu 2016. godina nadići će postojeći model. Fokus će biti stavljen na primarnu uslugu i konstantnu dostupnost klijentima. Kako biste uspješnije poslovali važno je u 2016. godini među marketinške ciljeve postaviti jačanje marketing odnosa s postojećim, ali i budućim kupcima ili potrošačima.

2. Budite mobilni!

Tehnologija je toliko napredovala da je ostvaren rekordan broj korisnika pametnih telefona i tableta diljem svijeta. Samo u Hrvatskoj je u zadnje dvije godine brojka korisnika nadišla sva očekivanja. Sve je veći broj korisnika koji su većinu svog vremena aktivni na internetu. Kako se to odražava na marketing? U 2016. godini mala poduzeća trebaju se u potpunosti prilagoditi mobilnim verzijama jer je broj pretraga na mobitelima viši nego na drugim uređajima. Google je odgovorio u skladu s tim tako da “kažnjava” web stranice koje nisu optimizirane za mobilne uređaje. Prednost i važnost daje onima koji rade.

marketing odnosa3. Prihvatite content marketing

Sadržaj ili content je nešto što pridonosi marketinškim aktivnostima posebno ako je riječ o digitalnom marketingu. Novi trend, kako navodi Patel, je robustan sadržaj umjesto jednostavnog bacanja već viđenih formi i teksta. Više poduzeća sada nude video sadržaje, ali i mnogo besplatnog materijala poput infografika. 

4. Kreirajte geo-preciznu marketinšku strategiju

Što to znači? Teško je doći do svih ili većine korisnika s obzirom na raspšenost publike pa je važno strateški pronaći ciljanu skupinu. Geo-precizna marketinška strategija obuhvaća precizno određivanje potrošačkog marketinga. Tvrtke mogu koristiti svoju analitiku i kupnju podatke za identifikaciju poštanskih brojeva koji su dodatni aktivni kad je riječ o kupnji – ili čak koristiti IP adrese kako bi došli do ciljanog domaćinstvima.

5. Analizirajte neprestano!

Važnost kontinuiranog analiziranja i eksperimentiranja neće se nikada promijeniti za korporacije, ali i male poduzetnike. Potrebno je redovito pratiti analitiku, prilagođavati marketinške kampanje i testirati rezultate svakodnevno. Potrebno je mnogo vremena izdvojiti za testiranja i analize, ali imajte na umu da uspjeha nema bez tog procesa. Prilagodite svoje poslovne planove u skladu s rezultatima što garantira uspjeh. 

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.