Kako konstruirati prijavu za natječaj?
Tijekom još jednog seminara iz Upravljanja ljudskim potencijalima, Marija Kalinić je kroz primjere polaznicima objasnila kako mogu konstruirati prijavu za natječaj kada traže nove zaposlenike. Važno je naglasiti kako svaki natječaj mora biti detaljno objašnjen s jasnim ciljevima, misijom i vizijom tvrtke. VIZIJA je kratka, sažeta i nadahnjujuća izjava o tome što tvrtka namjerava postati i postići u nekom trenutku u budućnosti; usmjeravajući put; glavni motivator kompanije. MISIJA – dok je vizija usmjerena na budućnost, misija odražava sadašnjost; te odgovara na pitanja:
- Što kompanija teži postići, što bi trebao biti;
- konačni rezultat rada kompanije – svrha;
- Što radimo kako bismo ostvarili svrhu; – djelatnost;
- Koja načela i uvjerenja nas vode u radu – organizacijske vrijednosti.
STRATEGIJA se odnosi na utvrđivanje dugoročnih ciljeva kompanije, te izbor putova i sredstava njihova ostvarivanja. U prijavi za natječaj moraju stajati opći podaci o radnom mjestu u kojima se jasno ističe opis radnog mjesta, te koji sektor provodi natječaj (ukoliko je riječ o većoj tvrtci).
Polaznici su imali priliku tijekom seminara zastupati obje strane, poslodavca i posloprimca. Praktičnom vježbom dobili su uvid o sustavu zapošljavanja i HR sektoru.
Edukacija je bila vrlo zanimljiva. Predavačica je koristeći primjere iz prakse učinila sve puno zanimljivijim. Relativno mala grupa učinila je rad u grupu dinamičnim i interaktivnim.
kazao nam je polaznik Toma Kukoč.