Kako skalirati i internacionalizirati svoje poslovanje

Prijavite se na edukaciju prema uputama: Kako izgleda proces prijave na edukacije?
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Imate uhodan posao i prepoznat od strane kupaca na tržištu. Sada razmišljate kako unovčiti vaše znanje i iskustvo iz tog poslovanja kao i kako na račun toga ostvariti pasivne prihode. Ima puno načina kako proširiti poslovanje, no za mnoge od tih načina potrebno je veliko ulaganje, vrijeme i entuzijazam koji više nemate u toj količini kao na početku poslovnog puta.
Tu nastupa franšizno poslovanje kao način rasta poslovanja koji od strane budućih partnera / primatelja franšize, osigurava upravo one resurse koje vi nemate u toj količini, a to je novac, vrijeme i motiviranost. Oni ulažu u vašu novu lokaciju, oni su visoko motivirani jer to je njihov poslovni pothvat i oni ulažu svoje vrijeme u razvoj vašeg poslovanja i još vam za to plaćaju.
Franšizni poslovni model osigurava da vaš posao raste brzo i sigurno uz odlične prihode. Logično je pitanje koje si postavljaju svi poduzetnici: Je li moje poslovanje spremno za franšiziranje, je li moj posao franšizabilan? Na to pitanje odgovorit ćemo ovom radionicom.
Cilj edukacije je upoznati poduzetnike s franšiznim poslovnim modelom. Objasniti postupak kreiranja franšize i prodaje iste kako bi se pokrilo domaće tržište ili izašlo na strano. Na edukaciji će se obraditi sljedeće teme:
- Što je franšiza?
- Franšizno poslovanje kao strategija rasta
- Je li moj posao franšizabilan?
- Projekt projektiranja franšize?
- Argumenti za i protiv franšiznog poslovnog modela
- Intelektualno vlasništvo i know-how
- Pravna strana franšiznog poslovanja
- Franšizni priručnici
- Zašto bi netko kupio moju franšizu?
Webinar je namijenjen svim poduzetnicima bilo da su na početku svoje poduzetničke karijere i već razmišljaju kako pripremiti svoje poslovanje kako bi jednog dana mogli franšizom rasti ili poduzetnicima u fazi rasta koji žele proširiti svoje poslovanje na nove lokacije bilo da se radi o domaćem tržištu ili stranom.
Predavačica: Ljiljana Kukec

