Youtube kao digitalni kanal?

U svijetu usluga danas su nam digitalni kanali neophodni za uspjeh na tržištu. Koje digitalne kanale i kako koristiti otkrio nam je Tomislav Pancirov na edukaciji Digitalnim kanalima do uspješnog brenda, a ovaj put smo se posvetili Youtube-u.
U digitalnom svijetu imamo se priliku povezati sa svojim potencijalnim kupcima putem digitalnih kanala. No, Tomislav ističe često na te kanale gledamo drukčijim svjetlom te ih koristimo za drukčije svrhe:
Društvene mreže ne koristite za svoje prijatelje i rodbinu! Društvene mreže koristite kako bi došli do svoje ciljane publike!”.
Jedan od mogućih digitalnih kanala na koje se možemo fokusirati je i Youtube, najveća video platforma i najveća svjetska tražilica iza Google-a.
Što objavljivati na Youtube-u?
Ako posjedujemo ikakav video sadržaj, poželjno je otvoriti Youtube kanal i staviti taj video materijal na na Youtube. Ipak, tu se ciljevi i ambicije poduzetnika mogu razlikovati:
Za Youtube je potrebno dugoročno raditi video sadržaj! Jednokratna kampanja vas ne može pozicionirati u zajednici, ali može biti dobra za SEO“,
ističe Tomislav koji preporučuje raditi video sadržaj kroz koji ćemo educirati ljude o svom poslu, dati im uvid u svoj posao te sadržaj kroz koji će se naši pratitelji povezati s nama i s našim poduzetničkim problemima.
Na kraju, odluka koje digitalne kanale ćemo koristiti ostaje na nama samima, a Tomislav nam preporučuje komunicirati kroz one digitalne kanale koje prvenstveno i sami koristimo. Zatim komunikaciju na tim kanalima trebamo testirati te na kraju ulagati u daljnje razvijanje tih kanala.
Ovo je bilo FENOMENALNO!! Tomislav je odličan predavač, zanimljiv, iskusan, pozitivan, potaknuo je u meni želju da “prigrlim” digitalne kanale. Hvala mu na svemu! I ZICER Plavom uredu, naravno!“,
dojam je jednog polaznika.